suddigt eller? haha

måste berätta en rolig sak som hände igår på banan!
(först måste ni veta att jag hämtade mina kontaktlinser igår som jag ska prova gratis i 1 vecka, och det måste vara något fel på dom för jag ser suddigt! ser sämre än utan linser över huvud taget)
så igår när jag och Emelie sa hejdå efter att hon lämnat mig här hemma bestämde vi att hon kanske skulle komma upp till bmxbanan på kvällen och även hon hjälpa till med nybörjarna, precis som jag gjorde. när klockan var 19.00 och det var paus för ungarna så hade hon fortfarande inte dykt upp. sedan kommer jag ut från klubbstugan och står och snackar med pappa och Eugen och så ser jag en komma borta vid startkullen, en tjej med cykel. så jag skriker "DU, TRÄNINGEN BÖRJAR KLOCKAN 18", och så pekar jag på min klocka på armen!
när hon kommer lite närmre ser jag att det inte är Emelie, utan en tjej/mamma som har varit där och cyklat under hela träningen. det var ganska pinsamt, fast jag tror inte att hon förstod att det var henne jag skrek till!
SÅ dåligt ser jag, att jag inte ens kan se vem det är som går 50 m bort. BRA det ju!

snackade i alla fall precis med optikern och fick en tid redan nu kl 15.20. det verkar ju inte som det stämmer med linserna nämligen, aningen fel slipning eller så sitter dom fel på något vänster..

ikväll blir det träning på banan :) förhoppningsvis utan linser så jag ser något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0