stängning på jobb

hade stängningen i förbutiken idag, dvs. att jag slutade kl 22.15! det var faktiskt ganska lugnt i butiken, men ändå mycket folk. men vissa kunder är konstiga. så kommer dom in 2 minuter över 22, dvs det är stängt, men vi väntar på att dom sista kunderna gått ut så dörrarna var såklart inte låsta.. förvirrad gick han ut igen när han blev tillsagd att vi hade stängt.. haha!
men jag menar?! har man inte koll på tiden?

imorgon blir det jobb igen, 14.45 - 20.00! efter jobb ska jag hem en sväng till Sofie, för hon fyller åååår imorgon :) <3 24 hela år! grattis på henne liksom!

det blir tyvärr ingen träning på banan imorgonkväll eftersom jag ska jobba, så jag får köra sprinter innan jobbet
istället!

godnatt och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0