kalaaas

det var ganska lugnt på jobbet idag också! stod i fisken och hade faktiskt inte sådär jääättemycket kunder, ganska skönt. hann med en massa annat som behövde göras :) gött.
efter jobbet cyklade jag hem i det fina vädert. hade permiär för mina sandaler som jag köpte i tisdags! gud vad snygga dom är, jag älskar dom!! ;)

när jag kom hem var mamma och pappa fortfarande uppe på banan. dom hade lite arbetsdag där uppe idag inför tävlingen i helgen eftersom banan inte fixats innan! vår klubb förfaller, dåligt med folk som fan :'(
men när mamma kom hem så stack vi hem till Sofie där det var lite kalas för henne!
där var ett par stycken, lite släkt och vänner :) jag hade träffat alla sen innan, hihi! stannade och tittade på melodifestivalen, (semifinalen).. SKAM att inte Sveriges Anna gick vidare, AARHGG!!
direkt när det resultaten var färdiga körde jag och mamma hem!

ska inte jobba imorgon! och inte träna heller, har vilodag eftersom det är tävling i helgen!!
så jag ska städa en massa, både på mitt eget rum och på Martins gamla rum. eller där ska jag i och för sig bara torka golvet, men blä vad tråkigt.
sen kommer THEIS! :) <3 och så ska vi förmodligen upp till banan och hjälpa till med lite olika saker. sätta upp tält osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0