jaaassådu

hallå där kött och blåbär!

idag har jag jobbat! och gissa vem jag såg när jag stor där bakom fiskdisken!? haha, jovars, Kjelle! ni vet han som var med i Ullared-programmet! ja precis, han!! där stod han med sin stora mage och snackade! haha jag kunde inte låta bli och fnittra lite för mig själv. ångrar nästan att jag inte "skrek" Tjeeeeeena Kjelle!, mest för att se han reaktion. fast han är väl säkert van vid sånt vid det här laget!

när jag kom hem från jobbet ringde jag ett par samtal och sedan körde jag till jobbet.
mamma var fortfarande på jobb och pappa hade bara den stooooora vita bilen hemma, och han tyckte att jag skulle köra det! (det är en STOR skåpbil).. och jag vägrade typ först, men sen gav jag upp. pappa backade ut den till mig och så körde jag iväg. men när jag kom ut till klågerupsvägen mötte jag mamma, så vi bytade bil :) en riktigt räddare i nöden! det är lite mer behagligt att köra hennes bil än en sådan stooor en. hade säkert kört in i allt när jag svängde typ, hjälp!

kom hem vid 22.00 från gymmet. det blev ett ganska OK benpass idag! tog det dock "ganska" lugnt om man nu kan säga så, pga av att jag har ont i min förfärliga rygg.
när jag kom hem gjorde jag varma mackor eftersom jag inte ätit någon middag!

nu dom 2 senaste timmarna har jag suttit och snackat med älsklingen på skype och msn. men samtalen har stängts ner med jämna mellanrum eftersom hans internet klyddar! så det är bajs.
aja, nu har han i alla fall gått och lagt sig! smart kille detdär :)
imorgon ska han ju in och titta på Supercrossen i Köpenhamn, fast dom tränar ju bara imorgon! hade också gärna varit där, men vi ska ju till Ängelholm med bmxklubben och träna, det vill man inte missa i guess! dessutom tränar dom som sagt bara imorgon, hade varit roligare och komma in på fredag, fast då jobbar jag :/

imorgon ska jag försöka få tummarna ur röven och städa lite! mitt rum är ganska stökigt om man säger så, som vanligt. sedan när mamma kommer hem från jobbet och tandläkaren så ska jag följa med henne och handla. jag ska nämligen köpa lite frukt och choklad till helgen! jag & älskligen ska göra choklad-fondue! :) ska bli riktigt gott.

shit vad långt detta inlägget blev. någon som ens orkar läsa?

ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0