2 mars 2010

vaknade av alarmet som ringde kl 08.00!
kl. 08.30 kom Sofie hit och så stack vi till gymmet och tränade :)
hon lämnade mig här hemma sedan vid 11 tiden och så stack hon på massage!
strax efter 13-tiden kom hon hit igen och så fikade hon, jag och mamsen :)
sedan vid halv 3 tiden stack jag och Sofie till entré ;D shoppade loss, igen!!!! måste få kontroll över mig själv snart.. haha!
köpte:
- en supergullig tjocktröja
- tre st
jättesöta t-shirts
- ett
supergulligt linne
- en BH

och en bordsspegel till pappa, formad som ett rosa hjärta (mest som skämt). men han frågade mig igår om jag hade en spegel som man kan typ ha på ett bord, för han har fått linser nu så han behöver det ;D hahaa..
såg spegeln och det blev lite impulsköp! :) han blev glad!
jag såg en jättesnygg "skinn"jacka (antar att det inte var äkta skinn) på Cubus, vill ha den!!
sedan tog vi oss en liten "frappista" på ett café där:



var hemma lite i 6, och sedan bokade vi biljetter till P!nk som ska spela i Göteborg, Ullevi, den 23 juli nu i sommar! yeeeah, kommer bli fett ! sedan åt hon mat här, korv & potatismos! :)

du är underbar gumman, tack för en superdag! <3

imorgon hämtar han som gör mina träningsprogram till gymmet mig och så sticker vi till Atleticum och tränar på det gymmet, ska nämligen ha nytt träningsprogram nu innan säsongen går igång!

börjar jobba kl 17.00 imorgon, i förbutiken!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0