15 mars 2010

helgen har varit fin, dock har den gått alldeles för snabbt :(
jag jobbade 14.00 - 20.00 i fredags, och när jag kom hem hade inte Theis kommit hit ännu :/ han kom vid 20.40 ungefär! körde och handlade lite godis på MAXI, och sedan blev det lite mys med mamma och pappa :) tittade på tv!
började jobba 09.00 i lördags och slutade 17.00, då kalaset för mina kusiner började! så för min del var det bara att skynda sig hem där Theis även väntade :) dom andra hade redan åkt till kalaset. vi duschade och fixade oss snabbt och stack sedan till kalaset! när vi kom dit fick vi mat och sedan supergod tårta, cheesecake var det!
20.00 började melodifestivalen! hejade på Anna Bergendahl, och hon vann, grymt! :)
åkte hem vid 22.30 och när vi kom hem såg vi Bruce den allmäktige som gick på TV. jag blev vääldigt trött, somnade i soffan i slutet av filmen :) haha..
jag och älsklingen sov till 11.30 igår! riktigt skönt. vaknade av att det var supervarmt i rummet, solen sken rakt in i mitt rum, välkommen, du får gärna stanna.
det blev mest en slappedag för mig och Theis. vi körde till MAXI och handlade våffelsmet och vispgrädde och så blev det lite sånt gott med mamma och pappa ;D annars gjorde vi typ ingenting, bara mös och tog det lugnt. skönt!
21.00 körde älsklingen hem. jag, mamma och pappa kollade på Luftslottet som sprängdes, bra grejor det :)
får ta med den till Theis nästa helg så han också får se den, men den är ju mer än 2 timmar lång så det hade blivit väldigt sent för Theis att köra hem till DK om han skulle stanna och titta på den, tyvärr :(
hade ont i huvudet typ hela dagen igår :( inte alls kul!

vaknade 11.30 idag med, dock utan Theis vid min sida :( alltid lika tomt!
gick ner och lagade mannagrynsgröt till frukost. ska strax ut en runda med Zingo-mannen och sedan blir det dags för lite sprinter!

ikväll blir det MTB med Sofie :) blir väl minst samma runda som sist, hoppas på längre!
imorgon är Sofie ledig så den dagen kommer väl spenderas med henne :) <3 trevligt.

förresten, filmen som jag snackade om att ladda upp, den på när Zingo torkade sig efter jag badat honom, den skiter jag i, okej? för den var 4,5 minut och det tar typ 1 timme för den att laddas upp, haha.. YEAH!

pusss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0