idiot-msn!!

fan jag blir irriterad!
kommer ni ihåg för några veckor sedan när jag skrev att ALLA min msnkontakter försvunnit?
idag hände det IGEN!!! och denna gången var jag till och med inloggad på msn!
satt och surfade runt lite som vanligt på bloggar och facebook och ja, som vanligt ni vet..
så ska jag gå in och kolla på min msn och så ser jag att det står 0 i alla mina kategorier på kontaktlistan!
jag bara WHAAAAT????
så nu har jag gett upp min gamla msn (thispink).. har en ny nu.
om ni är intresserade av att ha min nya så är det bara att kontakta mig på facebook eller något liknande så kan ni få den där. har nämligen ingen lust att skriva ut den här så alla kan se den!
men jag har märkt att jag har virus i den gamla, för min hotmail har skickat iväg en massa konstiga spam-mail och så, som förmodligen också är virus som man trycker på någon länk i mailet!
så om ni har fått något skumt mail av mig, ÖPPNA OCH TRYCK INTE PÅ NÅGON LÄNK!!

imorgon ska det packas. dags att åka iväg med husbilen igen! denna gången(imorgon) åker vi till Valkenswaard, Holland! ska bli riktigt roligt. varit på den banan 2 gånger förut, och jag gillar den.

gymnasieklassen på bmxbanan idag gick bra! jag & Robin stannade efter och cyklade. och pappa kom också bara en liten stund efter :) men det blåste riktigt mycket sidovind idag, inte alls kul! jag kunde inte fokusera och det gick skitdåligt.. inte bra såhär innan vi ska iväg till Holland, men men! sånt är livet

solade ju lite idag också, lite färg fick man allt. får ta det succesivt så jag inte bränner mig som jag alltid gör annars! haha


sist jag var i Valkenswaard var år 2008 då jag körde Summer Games där.
blev 3:a ena dagen och 4:a andra! ;D här har vi mig på pallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0