24 januari 2010

jag är hemma från DK! :)
dock kom jag hem i igårkväll! men jag orkade helt enkelt inte uppdatera igår.

idag jobbade jag 14.00 - 22.15, stängning i förbutiken! :) det var hur lugnt som helst idag, inte alls mycket folk!
LÖN IMORGON! jiiiha

innan jobbet, eller ja, lite innan 10-tiden så mötte jag upp bästaste Sofie i hennes salong och så skulle vi kolla hår och färger :) hon ska fixa mitt hår imorgon, och jag har en känsla av att det kommer bli riktigt snyggt :) haha, jag lääängtar :D tänker inte berätta för er ännu vad jag ska göra! själva frisyren kommer nog dock inte bli så jäättestor förändrning! kommer nog upp en bild här :)
ska till hennes salong imorgon 17.45 när hon haft sin sista kund, då ska hon ägna någon timme åt mig :) hon är snällast i världen! <3<3

annars ska jag nog inte hitta på så mycket imorgon!
och sedan har jag och min älskade Theis månadsdag imorgon, 31 månader, 2 år och 7 månader :) härligt!

är fortfarande förkyld, men det börjar verkligen att gå på rätt håll nu :) inte alls lika snorig mer! känns sköööönt!!!
fick dock precis sms från älskligen som skrev att han mådde jätteilla och varit sjukt nära på att spy :( så jag har väl smittat honom, även om jag inte kräkts som tur var :) får hoppas han blir frisk till lördag, då ska vi ju till Skanderborg igen och träna :o <3
krya på dig <3 älskar dig baby!

har inte lagt in bilderna från min och Joys promenad i skogen ännu, men gör väl det nu antar jag och så börjar jag kolla igenom dom :) där är ett par stycken så det tar lite tid! blir väl lite småretusheringar också!

puss på er, kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0