puss

kanske ska uppdatera nu när jag äntligen "kan" sitta vid min dator igen.
har inte gjort det sen vi började fixa mitt rum på riktigt.
men nu är väggarna målade och golvet lagt, och möblerna inflyttade igen! härligt.
dock är det fortfarande stökigt för jag har inte fått upp allting på plats ännu men det kommer, det kommer.

imorgon ska jag träffa Sofie ♥
hon ska fixa mitt hår lite och sen blir det minsann julbak!
knäck och pepparkakor om vi hinner ;D gott somfaaan, fast pepparkaksdegen är godare än pepparkakorna.

har en konstig känsla i halsen/bakom näsan. hoppas INTE att jag ska bli förkyld igen, eller få ont i halsen för den delen.
det får jag bara inte! för på lördag ska vi till Skanderborgs inomhus bmxbana, och då måste jag tamejfan vara frisk!
har inte cyklat på månader och jag ska tävla i slutet på januari i Belgien. detta kan vara enda chansen jag får att cykla innan det!

idag har jag jobbat, 06.00 - 12.00! det enda positiva med att börja så tidigt är att man kan sluta tidigt och ändå ha jobbat i några timmar liksom. sen att man blir väldigt trött av det är ju en annan sak. och jag sov inte många timmar i natt, så det är väl inte så konstigt att jag är trött.
jag somnade vid halv 1 - 1 och klockan ringde kl 04! (ja, jag går upp så tidigt för jag hatar att stressa på morgonen).
nu är jag i alla fall ledig imorgon och onsdag, sen jobbar jag 09.00 - 13.00! dryg tid med bara 4 timmar, fattar inte hur dom tänker på maxi.

och på torsdag åker jag till älsklingen :)
vi har för övrigt haft en bra helg, fast jag har ju jobbat mycket.
jobbade hela lördagen (14.00 - 22.15) och när jag kom hem därifrån hade jag SVINONT i huvudet.
så jag la mig bara i soffan med en kudde över huvudet. allt ljus var för starkt!
sen i fredags jobbade jag ju också, till 21 egentligen, men var färdig redan vid 20.20 ;) nice.

dags att sova nu. bästa Sofie kommer och hämtar mig tidigt imorgon (kl 10) och så ska jag ha gått ut med Zingo, ätit frukost och allt sånt där ni vet. ja, det tar ju sin lilla tid.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0