nytt objektiv, i lööööv

en av mina fiiina presenter när jag fyllde år var ett nytt objektiv, som jag hade önskat mig också :)
supernöjd! har dock inte hunnit testa så jättemycket ännu, men jag vet hur bra det är ändå, haha.

här kommer några bilder som är tagna med objektivet, dock inomhus med ISO 800 och ingen blixt såklart, så dom är något brusiga.
enjoy:










är grymt nöjd redan, och det måste vara ett gott tecken!
nu ska jag bara hitta inspirationen någonstans så jag kan fota loss igen, som jag aaaalltid gjorde förr.
någon som vill modella? :)


Kommentarer
Postat av: Emelie J

gryyyymt bra bilder för fan!! :D

Grymt bra motiv också haha ;)

Vi får göra en sån fotodag jag känner också för att släppa loss lite med min kamera och mitt nya objektiv :D

2010-12-15 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0