godmorgon mina kära!

har för första gången i år solat i bikini, på baksidan :) mysigt! ska alldeles strax ut och köra sprinter men först ska jag göra denna söta listan som jag kopierade i en annan blogg!



År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 3:e ring fram tills sommaren, sen tog jag studenten ;)
Vad hade du för hårfärg - svart, och svart med slingor
Hur lång var du - 168 cm typ
vem var du kär i - min älskade Theis såklart <3
Hade du nån Pojk/flickvän - jaa, min nuvarande :)
Vad brukade du göra på fritiden - träna, umgås med vänner, tävla!
Vilka umgicks du med - bl.a Theis, Sofie, Vivi
Var allt Bättre då - ingenting som har förändrats särskilt mycket så nej det tror jag nog inte!
Skulle du vilja gå tillbaka dit - njae, kan inte komma på någon anledning till att vilja i alla fall
Har du förändrats - vet faktiskt inte?! tror inte det

Nu:
Vilken klass går du i -
har ju tagit studenten, så jag går inte i skolan! :)
Vad har du för hårfärg - svart med bruna och rosa slingor
Hur lång är du? - 168 cm
Vem är du kär i - min älskade Theis <3
Har du nån Pojk/flickvän - Ja, den bästa av dom alla!
Vad brukar du göra på fritiden - Samma som förra året!
Vilka umgås du med - Ungefär samma som förra året. 
Hur ser du ut - Svarthårig, blåa ögon, glasögon, söt? haha

Har du:
Kysst någon -
  Självfallet :)
sovit brevid någon med samma kön - Klart
sovit brevid nån med motsatt kön - Varje helg <3
slagit ner nån - Nej men jag har tyvärr råkar armbåga Theis på näsan så han fick näseblod, haha!
Ljugit för en bra vän - Det har man väl säkert för länge sedan, men inget jag kan komma på just nu.
Svikit någon - Det har jag säkert tyvärr någon gång.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Theis tror jag!
Kramade du senast - Theis! <3
sov du hos senast - Theis <3
Vill du vara just nu - Mig själv?
Ringde dig senast - Sofie :)

Vad:
Drack du senast -
Oboy
Köpte du senast - Massa kläder igår! 
Gjorde du igår -
Shoppade och umgicks med Sofie, och tränade på kvällen
ska du göra imorn - Inget planerat än!
Vill du göra just nu- Hade varit skönt att fortsätta sola, men ska ut och träna.
Åt du senast - Mackor
Är närmast dig som är rosa - Min ena jetset klocka (båda jag har är rosa)


Kärlek :
Du är kär nu -
Jag är mycket kär!
Du har sårat nån så den började gråta - Det är möjligt, kan inte komma på?
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja tyvärr
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja tyvärr
Jag har smugut ut utan lov - Nej det tror jag faktiskt inte, varför smyga?
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Kan ha hänt
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Nope tror jag inte, Theis vet allt :D haha
Jag har fuskat i ett spel - Hrm, har jag säkert någon gång! haha
jag har struntat i ett prov - Nej, faktiskt inte tror jag

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Ja.
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medicier mot drepression - Nej.
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja typ.
Jag har vaknat gråtande - Ja efter en dröm
Jag har somnat gråtande - Ja, alldeles för många gånger!

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Det är hemskt, men fint
Jag har sett någon dö - Nej, inte sett någon dö, men sett någon som är död
Någon du Har känt som nyligen som dött - Ja, usch :(


Det var den listan!
NU ska jag ut i den fina vädert och köra sprinter :)
puss, hörs ikväll kanske. jag jobbar till kl 22.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0