blev inget bmxande idag

nej tyvärr blev det inget bmxande på banan idag!
det var ju meningen att Sofie skulle komma hit kl halv 10 och att vi skulle sticka upp till banan då men hon skickade sms och skrev att hon hade jätteont i huvudet och mådde illa :( så kan det gå! tråkigt dock, jag som redan börjat byta om och var helt pepp :P
men det får väl bli sprinter istället! tråkigt bara för jag kommer inte kunna cykla på banan på torsdag heller, för då jobbar jag också! :(

imorgon ska jag nog träffa Vivi! :) får se vad vi hittar på. men det blir säkert trevligt!

här kommer lite från bilder från lite allt möjligt:




bilder från Ullared:


äntligen såg vi det!


Sofie var glad och åt frukt!


dags att hitta parkering! inte alltid det lättaste.


resultatet efter 8 timmars shopping i Ullared!


2/3 baksäten var fällda för att vi skulle kunna få plats. gött!
en hel del påsar.


sedan blev det 2 timmars bilfärd hemåt, trötta var vi och ont i fötterna hade vi! :)


hemma hos Theis:




såhär stökigt blir det väldigt snabbt när jag kommer dit..
trots att han städat så fint!


BMX i Feldborg:


jag och älsklingen i bilen påväg dit!


på hotellet, snygga strumpor va?


jag älskar dig!

:) kommer nog fler bilder från tävlingen osv!

nu ska jag ut och köra sprinter, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Vilken fin bild på er båda :)

2010-04-23 @ 09:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0