13 september 2009

har inte skrivit på några dagar. har inte haft lust att tillbringa tiden framför datorn när min älskling har varit där. vi ses ju bara på helgerna så man får passa på att umgås ju! <3

i fredags hade vi mys hemma. firade pappa lite i förväg, eftersom han och mamma inte är hemma på hans födelsedag.
så det blev film, Män som hatar kvinnor, och godis :) jag köpte filmen på jobbet. ville ju så gärna se den. och JA, den var mycket bra :) fast grov.
men så fick han sina presenter i alla fall. en mp3 av mamma och en soda stream av mig, Martin och Theis. han blev mycket glad med tanke på att han ville ha bägge sakerna ;D

igår (lördag) var det klubbmästerskap på banan, roligt.. haha! blev ganska oseriöst, men jag kom 2:a i 15+. körde bl.a mot min storebror och Micke.. fast dom bromsade innan mållinjen, HAHA! :D Theis cyklade inte, han fick inte. eftersom han inte är medlem i klubben! :P så han tittade bara på.
sedan var det bara att åka hem och duscha efter tävlingen, och upp på banan igen. dags för 5-kamp och grillfest :) trevligt. vi var väl hemma mellan halv 11 och 11 på kvällen.

idag har vi mest tagit det lugnt. har sett dom 4 första avsnitten av One Tree Hill säsong 1 som älsklingen har köpt, det är hans favorit-serie typ, och eftersom jag aldrig riktigt har sett det, fick jag ställa upp. och det var väl inte helt fy skam. ungefär som OC ju!
sedan bakade vi kladdkaka, mums <3 och så åt vi middag, och såg lite OTH till.. och sedan var det dags att köra mamma & pappa till svågertorp, så att dom kunde ta tåget till Kastrup och sedan flyget till Kreta.
jag saknar dom redan?! men så är det väl när dom aldrig rest bort, båda två, sedan jag och Martin föddes. men jag har ju 2 veckor att vänja mig på att dom är borta! men varför får man sånna tankar omatt planet ska krasha?!
ARH, nej. det gör det inte.. jag hoppas ni njuter på Kreta, mom and dad! <3 jag älskar er.
och på tisdag åker Zingo till min kusin, så ska han vara där.. eftersom vi ska till Lerum i helgen och jag till DK nästa helg.
fast det hade varit bättre om han var här, han är trots allt ett bra sällskap när man känner sig ensam. man kan alltid krama honom!
sedan nu, för ca 1 timme sedan, körde älskligen hem :'( ännu mer tomt och ensamt.

imorgon jobbar jag från 14.00 - 22.15! är ledig på tisdag, ska träffa Jenny och vi ska baka kanelbullar :) OHYES!
ska även läras upp i fisken denna veckan, spännande :P och illaluktande! men vad gör man inte för pengar?

nu tror jag visst att jag har skrivit färdigt för idag.
pusss.
take care!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Du kommer snart har lärt dig hela maxi,det är ju skitbra:) Vi ses till helgen.. Kramar

2009-09-14 @ 10:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0