15 oktober 2009

igår jobbade jag inte. ganska skönt faktiskt!
istället var jag i stan med Emelie. träffade henne kl 13 där, och så shoppade vi lite grann :) mest hon! jag handlade bara en skjorta, en piercingplopp och en blomma till håret. hihi :)
hon shoppade loss totalt, men det hade jag också gjort om jag fått lön! hihi ;D
kom hem vid 17.15 eller något. väntade på att maten skulle bli färdig och stack sedan hem till Fille :)
var där vid 19.00! stack hem vid lite efter 21, skulle ju lägga mig tidigt. även om det inte blev så :/

jag började jobba kl 06 imorse (kallt och cykla i -2 grader). jag somnade sent inatt.. kunde inte sova!
så jag fick väl kanske max 4 timmars sömn! har varit hur trött som helst på jobbet.
helt seg i huvudet, när jag packat upp har jag bara stått eller gått och tittat, inte hittat någonting känns det som. jobbigt värre! slutade 15.00!
när jag kom hem från jobbet gick jag igång med att städa lite, men det varade inte länge innan jag la mig i sängen och sov en timme. sedan vaknade jag av att mamma ropade att det var mat, så jag gick ner och åt :) 
sedan dammsugade jag, och följe med mamma till Ikea! och är nästan precis hemkommen därifrån.
vi ska ju ha nytt kök hemma.. eller jaa, skåp och sånt :) så nu har vi en lista på allt vi ska ha och så ska vi åka till nya Ikea på svågertorp när det öppnat där! kommer bli skitsnyggt tror jag.

imorgon börjar jag jobba kl 09. ska jobba i fisken! skojsigt. slutar 15.00 sedan!
SEDAN KOMMER MIN ÄLSKLING :D ååååh, vad glad jag kommer bli att se honom igen, saknar honom så sjukt mycket.
och vi ska mysa mysa mysa! <3 det har jag längtat efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0