4 november 2009

tro det eller ej, idag snöade det!
eller jag vet inte riktigt om man kan kalla det snö?! men joo. det var det :P
hoppas inte det kommer förräns till Jul. har ju gått igång med vinterträningen nu så jag vill gäääärna kunna träna på banan utan att där ska vara snö & is ! :)

i söndags åkte jag som sagt med älskligen hem till honom i Sorö!
stannade tills igårkväll :) alltid mysigt att vara med honom! helt underbart.
han jobbade ju fram tills 15.00! och då spenderade jag tiden med Joy, svärmor! vi var bl.a i Vestsjällandscentert och gick runt lite :) och sedan var vi hemma i "hennes" lilla lya och fikade med frallor. sedan ringde hon på några lägenheter och hon vi åkte och tittade på en!
har blivit en massa OTH med Theis också dessa dagarna :) hihi! inne på säsong 4 nu, och när vi kommer till säsong 5 så blir det panik. dom har inte den på maxi där vi köpt alla dom andra boxarna.. och jag vet inte var dom har den?! :o vet någon? <3

idag har jag jobbat 14.00 - 22.15. stod i förbutiken! riktigt stressigt i slutet.. men sånt är livet när man är ny och fortfarande osäker och så.. men det var ändå roligt, absolut variation att stå där ute!

imorgon är det torsdag, inget jobb för mig. hoppas på bra väder så man kan träna på banan på kvällen! :)
kanske ska med mamma till Team Sportia på Burlövs Center också eftersom dom rear ut allt på 40 % eftersom dom har gått i konkurs. får se om när finns någon fin och bra damcykel :)

på fredag kommer Theis igen. fast jag ska jobba heeela denna helgen :( det suger riktigt mycket!
men sånt är livet ibland.

jag har fått kallelse till vaccination mot svininfluensan, till måndag.
vet inte om jag vågar eller om jag vill vaccinera mig.
för det första har jag ju sjukaste fobin för sprutor, till och med stick i fingert?! ;P
sedan så har man ju hört så många som fått "farliga" symtom av vaccinationen..
men sen läser man ju varje dag i tidningen om att det blir fler och fler som sjuknar i influensan och att vissa har riktigt obehagliga symtom.. som att få ligga i respirator! nej tack liksom.
så jag får se om jag åker dit på måndag och får ett stick.
bättre det än att dö ju!

pussssss


Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad roligt att du får jobba på många olika avdelningar, då tröttnar man inte lika fort. Det är ju dessutom givande att få lära sig massor!

2009-11-07 @ 23:27:36
URL: http://emiliasbloggomlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0