31 augusti 2009

för er som har läst mitt förra inlägg vet att jag har varit i Skanderborg, Danmark, i helgen på en tävling där. Typ en dansk cup! :) denna helgen gick det riktigt bra, och äntligen en tävling där jag inte krashade, gud vad skönt! fast vad har Gud med det här att göra egentligen?
aja, i alla fall så vann jag bägge dagarna :D kändes riktigt great! på lördagen blev jag 1-4-1-1, och igår (söndag) 1-1-1-1 :) vann alla heaten igår utan några större problem. det har varit en kul helg trots att det har pissregnat en hel del. har kommit några riktiga skurar! men sånt är livet ibland. man kan inte alltid ha solsken, tyvätt :P
och så fick jag ju såklart lite pengar i fickan med mig hem ;) (prispengar). jag fick 1000 danska kr för att jag vann helgen sammanlagt, och sedan blev jag 3:a i totalen, efter hela serien som är färdig nu, det var som två sista deltävlingarna nu denna helgen. och jag är väl nöjd med en 3:e plats där eftersom jag har missat 2 av tävlingarna och jag var bara 3 störiga poäng från att bli 2:a totalt, och hon har kört alla! ;) så jaaa. bra det. fick 600 danska kr för en 3:e plats i totalen! så det blev 1600 dkk i fickan, dvs ca 2400 svenska, niiiice!

snart ska jag ta bussen hem till Fillepille :) det var ju så längesedan vi träffades. fast jag pallar inte ta bussen, så jävla drygt! och så måste man byta, bläää! men, jag har väl inget val :P haha!

är spänd på ikväll. för klockan 18.00 ska jag vara på Ica MAXI och få mina kläder och kort så kan jag komma in i alla dörrar, och en del information antar jag :) rekryteringsmöte där ikväll så jag kommer träffa en hel del personal och dom andra nya som också ska börja. blir säkert riktigt spännande. och så IMORGON börjar jag på riktigt! kl 12-19 ska jag läras upp i kassan, likaså på onsdag :) längtar somfan, ska bli sjukt kul. haha!! :D

få se om jag uppdaterar ikväll efter att jag varit på MAXI :)

pusss


Kommentarer
Postat av: Daniella

Så kul för dig gumman,stort grattis:)

Kommer går så bra för dig på Maxi:)

2009-08-31 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0