UCI-läger, dag 17

Hallåja!

Har precis duschat av svetten efter 2 kul träningspass idag! Så nu känner jag mig fräsch :)

Idag har vi kört nerförs sprinter i skinande sol! Ett ganska lugnt pass med endast 6 sprinter men det var bra ändå! Och som sagt, sååå bra väder!
Sen har vi även haft ett 2 timmars pass på BMX-banan! Jag hoppade en del gånger på 3e rakan, det var kul :)
Thomas sa idag att jag ska hoppa första hoppet nästa vecka så det skulle jag förbereda mig på! Nervöst, men det ska bli så kul! JAG KAN!

Nästa vecka åker en några i gruppen och Thomas till USA och är borta i 10 dagar. Dom ska först träna i en vecka på lite olika banor innan Supercrossen i Chula Vista.
Aja, det ska nog gå bra med träningen för oss andra här ändå.

Hur är vädert i Swe? Sol?

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0