UCI-läger, dag 14

Tjena hejsan! Trevlig söndag på er hoppas ni har haft en skön helg. Den är ju inte riktigt slut ännu så fortsätt njut lite till!

I Aigle är det en tråkig dag idag! Har varit nere på centert och ätit lunch annars har vi inte gjort någonting.. Vi har ju vilodag idag, sååååå tråkigt! Och det är fint väder så man vill bara vara ute ju.

Denna helgen har här varit några fransmän och tränat, GT teamet tror jag! Bl.a Julien Perrier som också kör med #818 precis som jag ;) sen så är även Jana Horakova från Tjeckien här.

Köpte lite godis igår som jag suttit och smaskat på.. Det behövs när man har tråkigt!

Nästa vecka sägs det att det ska bli 18-19 grader onsdag - fredag, och gärna för mig :)

En liten bild tagen i detta ögonblick från fönstert på mitt rum(väldigt mörk bild för här är en maaaassa sol så det är en aning motljus):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0