brake

Hej!

Man har börjat jobba efter semestern och kommit tillbaka till verkligheten. Fast det låter nog värre än vad det är.. Jag jobbar ju inte så mycket, har inga tävlingar kvar i år och för tillfället tränar jag knappt! Har 1 månads paus från träningen, så jag tränar bara tisdagar & torsdagar nu dessa 4 veckorna, mest för att hålla igång.
Känner verkligen att jag behöver detta uppehållet. Har ju varit igång med träning och tävling sen slutet på 2010. Det blev aldrig den vanliga och behövliga pausen efter säsongen förra året, för redan i semtember drog år 2012 EM-deltävlingar igång, med tanke på OS!
Sista månaderna har jag känt mig trött och sliten i kroppen så jag behöver återhämta mig lite!
Om 3 veckor går träningen igång igen, uppbyggnad inför nästa säsong! :)

Förra helgen gick de två sista deltävlingarna av Landspokalen av stapeln i Sorö, på Theis hemmabana! Det blev en lyckad tävling, jag vann sammanlagt för helgen, och totalt i hela serien blev jag 2:a! Absolut nöjd med det :) Älsklingen vann också för helgen och han vann även hela serien <3

I helgen var vi i Märsta på SWE-cup 5 & 6. Jag körde inte med tanke på att där inte är någon klass för mig.. Theis däremot körde och blev 3:a på lördagen och vann på söndagen!! Riktigt kul :D

Imorgon blir det jobb och på torsdag beger jag mig till Danmark hem till älsklingen, can't wait! <3

I torsdags fixade bästaste Sofie mitt hår och jag blev som vanligt SUPER nöjd! Hon är grym :) provade en dip dye.


Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt! Hade de så i somras! :) Sugen på så igen!

2013-01-28 @ 13:45:03
URL: http://split.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0