UCI-läger, dag 45

Hejsan!
Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat bloggen dom senaste dagarna, har haft annat som gått före, tex Theis :)
Lite som hänt sen sist:

Åkte i fredags morse till Creazzo, Italien, som nog ingen missat!
Banan var helt ok, ganska teknisk och egentligen ingen bana för mig men den var ganska kul!
Både fredag och lördag blåste där riktigt mycket sidovind på banan och pro section på andra rakan för Junior och Elite men stängdes av pga det. På söndagen stängdes den av endast för Junior men!

Det gick inte alls något vidare för mig på lördagen! Jag körde riktigt dåligt och är inte nöjd över huvud taget..
Däremot på söndagen fick jag till det lite bättre trots regn och hal start + hala kurvor.. Tog mig till semifinal för andra gången denna säsongen så det känns bra! :) kul när man känner lite framsteg efter allt slit!
Theis tog sig också vidare i söndags, riktigt bra kört av honom!
I final från UCI-teamet hade vi på lördagen Carlos som blev 2a i Junior Men och Fausto som blev 3a i Elite Men, inte alls illa! På söndagen hade vi Carlos som blev 3a och Geovanny som blev 7a i finalen i Junior Men!

Ca kl 01.30 på söndagnatten var vi hemma här i Aigle igen, och Theis och Oliver hade också kört hit för att stanna ett par dagar! Det har varit underbart att ha Theis här, som jag saknat honom! Men imorse körde dom tyvärr hem pga att Oliver måste jobba imorgon :( hade gärna haft dom här några fler dagar..

Igår på BMX-träningen krashade Yoshi på Japan ganska illa.. Han var avsvimmad säkert 15 min, och vaknade först upp när ambulansen kom! Men som tur är mår han bra och "kom undan" med en bruten handled på 3 ställen.. Såklart illa det med men så som hjälmen såg ut kunde det varit mycket värre!
Det var meningen att vi skulle åkt och hälsat på honom på sjukhuset idag men vi hann inte innan sista tåget gått!

Imorse åkte några cyklister och Thomas till Norge för supercrossen där i helgen. Lycka till!!!!

Imorse körde vi sprinter i regn, och blev alldeles genomblöt! Ända in till trosorna var jag blöt, och som jag frös!
I eftermiddags körde vi lite manuals inomhus och indoor gates! Helt ok! Skulle egentligen kört på banan men den var alldeles för blöt efter allt regn inatt och imorse..
Ganska tråkigt när inte Thomas är här men det är bara att stå ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0