UCI-läger, dag 35

Hej allihop!

Hoppas ni har haft en bra och lugn söndag!
Lugn har min varit i alla fall..
Satt uppe till strax efter 03.30 och tittade på LIVE från Supercrossen i Chula Vista!
Vanligtvis stänger dom ju av internet här kl 23.10 men grabbarna hade snackat med Marlise och Bernard så vi kunde titta på supercrossen!
Det var i alla fall lika spännande som vanligt och det bjöds på några riktigt bra race!
Elite men vanns av USA:s Connor Fields och Elite Women vanns av fransyskan Magalie Pottier!

Alarmet ringde 07.15 klockan och då var det dags för frukost.. Då hade jag sovit i knappt 3,5 timme! Enda anledningen jag gick ner för att äta var för att jag trodde vi skulle få tvättmedel, men icke, det fick vi inte förrän senare! Så då hade jag lika gärna kunnat vänta med att äta tills lunchen vid 12-13 tiden och sovit i ett sträck istället, men nu blev det som det blev!

Idag var där tävling i centert, trampolin? Eller vad heter det? Studsemattor alltså.. Lite småcoolt att titta på! Men mer än så var det inte..

Ha en fortsatt bra söndagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0