melon och polkagris

denna helgen har gått så jävla snabbt! tiden har bara runnit iväg :(
Theis kom ganska sent i fredags och när han kom lagades det tacos, så gott!
vi kom i säng ganska tidigt (typ 22.30) eftersom jag skulle upp tidigt och jobba, började kl 06.00!
faan då, det är något skit under min mellanslags-knapp så typ hälften av gångerna jag trycker blir det inget mellanslag, snacka om störigt!!!!
nå, åter till helgens resumé.. slutade redan kl 12.00 igår och jag kom hem och satte mig ner lite sen begav vi oss in till Lilla glassfabriken för att äta glass med Vivi och Jonas :) Theis har aldrig ätit där och det måste man ju! mycket trevligt var det och för en gångs skull hyfsat väder när vi är där, och supergod glass var det som vanligt!
jag tog Melon och Polkagris och älsklingen tog Choklad Brownie och Stracciatella(stavning?!), mums, säkra kort dock. men det är bäst så eftersom jag är så kräsen, haha!
när vi kom hem bytade vi om till bmxkläder och körde upp till banan med pappa. blev 2 timmars träning i underbart väder!
sen hem och så körde jag och Theis till media markt innan dom stängde! skulle bl.a kolla laddare till min iphone och orginal som jag helst ville ha kostar 279 kr/del (det är 2 delar, USB-sladd och själva den man sätter in i eluttaget). 550 spänn för en jävla laddare, TROR INTE DET VA!
det är såhär att jag glömde min laddare på hotellrummet när vi var i Belgien i februari.. smart tjej!
får väl titta efter en skitladdare i Ullared PÅ ONSDAG NÄR VI SKA DIIIIT!

nå, när vi kom hem från media markt var det middag :) sen på kvällen tittade vi på en norsk kriminalbladda som gick på TV! efter det var det läggdags, trötta var vi.

idag gick vi upp vid 09.30 och redan 10.30 var vi uppe på banan och tränade i lite mer än 1 ½ timme.
veckan som kommer har jag recovery-vecka. och det behövs verkligen känner jag!
kände mig så otroligt trött i kroppen idag!
sen var det bara hem, dusha och fixa sig och bege sig av till Södra Sandby på kalas för kusinbarnen :)
trevligt som alltid! mina fina kusinbarn är bara för söta! <3

jag är dålig på att ta bilder nu för tiden, eller jaa, jag har inte riktigt haft någon inspiration på 1 år typ?!
hur kan det vara så? jag älskar ju att fotografera, men jag har liksom ingen fantasi, ingen inspiration alls!
jag vill jättegärna, och jag vill komma vidare med det, bli bättre och börja jobba det med.
har ju ingen jävla aning annars vad jag vill göra med mitt liv. men jag vet i alla fall att jag vill komma vidare nu ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0