i whip my hair

földje med mamma till OBS idag när hon skulle fixa håret hos Sofie.
tog 2,5 timme för henne. hon slingade och klippte håret, snyggt blev det! :)
jag tog en liten runda i affärerna, köpte en söt sommarklänning. SOMMAR NU TACK!!
när mammas hår var färdigt klippte hon till min lugg.
imorgon ska hon färga mitt hår hemma hos henne :) wuhu! hon är så snäll som gör det på sin lediga dag även om jag sa att jag kunde vänta och ta en tid på salongen! men neeej, det fick jag inte. haha <3

ska upp med tuppen imorgon bitti. pappa ska lämna av mig på gymmet när han ska till jobb, dvs lite innan halv 8.. sen hämtar Sofie upp mig där.

jag och mamma håller på att planera in en Ullaredstrip nu, tyvärr har Sofie inte riktigt råd nu innan sommaren så vi får ta en trip själv. kanske frågar kusinen om hon vill hänga på, hon älskar också Ullared!
förhoppningvis blir det av redan denna månaden och jag är taggad!
hoppas på att kunna fynda några fina sommarplagg kanske? förväntar mig dock inget för det är inte alltid dom har så mycket i klädväg men ibland kan man allt hitta något basic plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0