i only kiss kiss kiss when the sun don´t shine

har varit på spinning ikväll (som jag skrev innan att jag skulle), och en av alla söta låtar vi spinner till är nämligen Vengaboys - Kiss (When the sun don´t shine). haha den är väl för rolig. vi spinner även till Aqua - Barbie girl, Aqua - Lollipop (Candyman) och Abba - Mamma Mia (där man även ska sjunga med i refrängen medans man står upp och cyklar). man blir på så glatt humör!

imorgon jag har i alla fall vilodag! det ska bli skönt.
jobbar 14.50 - 20.00 i fiskdisken. kom gärna och hälsa på :) haha!

har pillat lite med bloggdesignen under dagen idag men den bråkar fortfarande med mig och verkar INTE ge sig.
det är nämligen såhär att om man trycker på t.ex Allmänt under Kategorier i min meny till vänster så blir texten i menyn centrerad när man kommer in på den sidan.. även om man trycker in på dom olika månaderna under Arkiv, det är lika dant.. och jag håller på att spy så fult det är! förstår inte vad som är felet..
har kollat igenom stilmallen och alla kodmallar och kan inte hitta något konstigt, försökt att ändra på massa olika saker som det kan tänkas vara men har fortfarande inte hittat det.
någon som vet vad som kan vara fel? snälla, hjälp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0