happy week

har haft en underbar "vecka" med älsklingen.
i fredags körde vi in till Köpenhamn och spenderade några timmar på Fields. jag fick nämligen ett presentkort på H&M av hans syster i julklapp och det H&M som är närmst där älsklingen bor är så tråkigt ;)
ni vet, vissa butiker hittar man aldrig någonting i även om det är samma kollektion som i alla andra H&M-butiker.
jag hittade en söt kofta haft ögon på länge inne på hemsidan men som jag inte hittat i någon butik här i Sverige.
slog till direkt när jag såg den :)
men det var det enda jag köpte, wow, rekord!

i lördags var vi uppe hos svärmor och åt och hade allmänt trevligt på kvällen!

igår körde vi in till Köpenhamn för Theis skulle vara med och filmas till en promotionvideo inför VM som ska gå i Köpenhamn i år.
så där var helikopter som filmade och hela faderullan. jag och ett par från Theis klubb gick runt och tittade på och dom cyklade även och blev filmade inne på "Kongens nytorv". flaggorna var hissade, dvs dom var hemma(drottningen osv alltså), och vakterna var på sin vakt ;)
kallt som fan var det i alla fall och blåste gjorde det. det var nästan så att man ville gå fram och ta en av vakternas fina mössa, den såg så varm ut!

annars dessa dagarna har vi mest tränat och bara varit med varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0