godis godis godis

jag har sånt godissug hela tiden, det är riktigt jobbigt!
men jag håller mig väldigt bra ifrån det (i veckorna).. men nu har det blivit att jag äter godis varje helg igen..
ett tag var vi duktiga, jag och Theis. då kunde det gå 2 veckor, eller 3 (2 helger) utan att vi åt!
men det tog emot..
dock åt vi popcorn, det känns i alla fall inte lika onyttigt ;)

om mindre än 2 veckor åker vi till Belgien för årets första två deltävlingar av EM.
ska bli väldigt skoj att komma igång igen! det är farligt nära nu..

tränade på banan ikväll! den börjar hårdna lite nu så det är kuuul att cykla :D
äntligen liksom! slippa den där jäkla spinningcykeln ett tag förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0