baby baby baby

idag har det varit kalas för mamsen här hemma i Sverige!
jag och älsklingen kom hem vid 22 igårkväll typ.

strax ska jag gå och lägga mig, börjar jobba kl 06 imorgon och för en gång skull ska jag försöka komma i säng hyfsat tidigt.. brukar ju annars bara få typ 4 timmars sömn när jag börjar så tidigt..

Theis körde hem redan vid 20 idag, han ville hinna hem och se en film på TV:n istället för att komma hem mitt i den.. men jag saknar han reeedan.
men vi ses på torsdag, då åker vi ju till Belgien i huuusbilen!
äntligen äntligen äntligen drar säsongen igång. så nu är jag busy Caroline, mer än vanligt alltså..

för övrigt hade jag och Theis 3 år och 8 månader i fredags. tiden rullar..
inte för att vi räknar månader precis men man tänker ju ändå att den 25:e är vår dag liksom!

nej minsann! nu ska jag gå och borsta gaddarna sen börja dra mig mot sängen!
godnatt och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0