Vivi-dag

har haft en väldigt trevlig dag måste jag säga! :)
en så kallad Vivi-dag.
hon hämtade upp mig vid 10-tiden och så körde vi först och lämnade Jonas mobil till honom på hans jobb och sedan fortsatte vi in till stan, triangeln.
det är inte så ofta man kommer in dit längre. innan när man gick i skolan och så tog man ofta bussen in dit för att shoppa. det var liksom raka vägen. nu blir det istället andra köpcentra som man lättare kan ta sig till med bil, t.ex Entré, OBS och jaa, typ Nova ibland..
men det var trevligt att komma in i stan en sväng.
först köpte jag 4 piercingploppar till läppen. när jag kommer hem upptäcker jag att den ena inte har hål på baksidan, dvs den går inte skruva på på staven! haha, det var en sån kula som man ska "klicka" på på en ring med 2 små urgröpningar på sidorna. aja, jag ringde och får lov att komma in och byta den, så det blir imorgon förmiddag.
sen gick vi lite inne på triangeln, hittade inget speciellt. köpte påfyllning till ögonbrynsfärgen och sen när vi kom längre ner på gågatan så hittade jag en söt top från BikBok, halva reapriset, 38 kr! vilket klipp!
kommer bli supergulligt till sommaren med ett par jeansshorts till, mm mmmm.

när klockan var 13 ungefär var det dags att gå tillbaka till bilen, då var p-biljetten slut.
vi körde till ekohallen och köpte thaimat som vi tog med oss hem till Vivi, supergott. köpte även räkchips till, dom kan man äta i all oändlighet, så goda!
hemma hos Vivi spelade vi lite spel med Fifi (hennes lillasyster), som för övrigt bara växer och växer.
när jag och Vivi började umgås var hon bara en liten fis och kunde inte ens prata. men så söt hon är! :)

lite i 17 körde Vivi mig hem, tack för idag :) <3 och snart åker hon och Jonas till Thailand, JAAAG VILL OCKSÅ!
men jag lyckas inte övertala Theis :'( buuuuhuu.
hade veeerkligen behövt en resa och bara kunna slappna av.

nåväl. när jag kom hem åt jag middag och kl 19 blev det ett hårt spinningpass på 1 timme, SKÖNT.

igårkväll satt jag och la över alla mina foton på min externa hårddisk eftersom hårddisken på datorn i princip var full! bara några fåtal GB lediga.. har bara en hårddisk på 250 GB i datorn nämligen. sorterade även bort en massa onödiga bilder! tog sådär 4 timmar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0