jag har ingen tantmamma

just nu vet jag inte var livsglädjen finns.
Theis åkte hem igårkväll efter att ha spenderat helgen här, och nu kommer vi inte ses på 2 veckor.
känns så jävla pissed alltså :( han kan inte komma nästa helg pga att han ska en band-helg, en helg där han repar med sitt band helt enkelt.
det måste han ju också ha tid till såklart! så jävla surt att det blir på en helg när vi bara kan ses på helger.
men sånt är livet!
jag ska ju ändå jobba till 21 på fredag och 22 på lördag.
men det är ändå 2 jävla veckor! :/

förlåt, min blogg har blivit väldigt negativ på sistonde känns det som. ska försöka bättra mig, när jag blivit lite gladare..

i lördags var jag och älsklingen på bio, vi såg The green hornet, 3D. själva filmen var rolig men 3D'n var vääääärdelös. typ 2 halvtaskiga scener med 3D endast, riktigt kasst.
vad fan betalar man då extra för? glasögonen eller som man inte ens får behålla?!
aja, det var mysigt i alla fall ♥

idag jobbade jag 06.00 - 12.00, så när jag kom hem tog jag två mackor och sedan körde jag och mamma till OBS för lite shopping. det behövdes! längesen jag shoppade.
kl 15 skulle mamma klippa sig hos Sofie, efter det körde vi hem.

imorgon ska jag träffa Sofie! vi ska till Lutz och kanske Entré snabbt om vi hinner.
hittade nämligen ett par snygga vinterconverse på eurosko på OBS, men dom hade endast ett par kvar, såklart inte i min storlek!
och vad tror ni då min mamma gör??! provar dom och säger, dom sitter perfekt, OCH KÖPER DOM!
jag blev förbannad, aaaarh.
aja, ska väl inte klaga. bättre att ha en mamma som klär sig snyggt än en tantmamma ;)
men FAN, låt det jag vill köpa vara ;) haha!
sen sa Carita på Sofies jobb att dom hade 50% på allt på eurosko på Entré, så jag måste dit och kolla om dom har några kvar där. har ju inte ens några vinterskor, har lånat ett par av mamma som hon inte använder, sånna varma sköna, fula som stryk, som man typ hade när man var liten. men täta är dom!
mina vinterskor jag köpte till denna vintern är INTE täta. så fort det blir lite blött läcker dom in och så blir det kallt om tårna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0