jag hade kunnat sova nu..

nej, jag ska inte jobba! det är inte därför jag är uppe.
jag ska träna! ut och köra sprinter, i kylan.
men som sagt, nu blir det hårdträning.

kl 10 kommer Sofie hit med Nelson(hennes hund) och så ska vi gå en promenad med honom och Zingo och se hur det går.. Nelle är lite galen ibland nämligen. om det funkar bra så tar jag med Zingo hem till Sofie sen.
hon ska fixa mitt hår, äntligen! håller på att spy på det :)
och Sofie, hon är så snäll att hon ställer upp!

sen efter det så ska jag försöka trycka in Vivi mellan mat och spinning och ja, det blir jäkligt tight..
men det ska gå! för imorgon lämnar hon och Jonas mig. dom ska ner till värmen, TILL THAILAND!
jag är riktigt avundsjuk, men vem är inte det? haha.



det ser härligt ut! hade ju inte varit heeelt fel alltså..
bild lånad från google

nej hörreni, nu är det dags att byta om till träningskläder.
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0