hur kommer jag vidare?

jag önskar att jag hade någon inspiration kvar, till foto osv.
när jag går ut för att fota så förvandlas jag till ett frågetecken.
det känns som att jag fotat precis allt här.. och jag vet inte ens om det blir bättre om jag åker någon annan stans?
ser många som tar så jävla coola bilder, och jag bara tänker.. "önskar att det var jag".
vill också ha den fantasin. vill ha inspirationen kvar som jag hade när jag började fota.

och vad vill jag göra med mitt liv?
jag söker och söker till olika fotografer i DK. försöker hitta en praktikplats/lärlingsplats, men det verkar helt ömöjligt..
har nog sökt till typ 50 st och inte ens ett kanske har jag fått.
har börjar fundera på något annat jag skulle kunna tänka mig att bli mer än fotograf, (har ju inte ens inspiration kvar till det längre) och jag vettifan. kan INTE komma på något!
och jag vill verkligen vidare nu. MAXI är tryggt, men man fastnar så lätt.
jag vill ta Theis och mitt förhållande till nästa steg, flytta ihop!
om jag nu ska flytta dit måste jag ha jobb där först ju. och jag känner inte för att bara hitta ett jobb i någon butik, utan nu vill jag som sagt komma vidare..
VAFAN ska jag gööra?
någon som har tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0