cupcakes

här kommer det några bilder till på mina fina cupcakes som jag bakade!
hoppas ni orkar se!








idag har jag jobbat. började kl 15.50 och slutade egentligen kl 20 men jag var färdig redan kl 19.30 så då gick jag :) känns sådär lagom kul att komma tillbaka till jobb när man varit ledig sen i lördags (ja så ser mitt schema ut vissa veckor, haha).
men samtidigt så vill jag ju ha pengarna, denna lönen jag får imorgon känns bara piss, men jag hade inte heller en enda extratid i januari månad :( kommer tyvärr inte extratider så ofta längre!

imorgon åker jag till älsklingen!
han hämtar upp mig i Köpenhamn så ska vi till Fields :) hihi.
sen kl 17 ska vi vara hos hans bror och brorsdotter och så ska vi äta där, mys! <3

nå, jag antar att det inte blir något uppdatering innan eller under helgen!
så ni får ha en underbart trevlig helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0