cupcakes <3

idag bakade jag cupcakes ♥ för första gången i mitt liv!
jag har väldigt länge tänkt på det, för jag har sett så många fina bilder på supersöta cupcakes.
ja, en av anledningarna till att jag bakade var att då har jag ju något att fota. haha!
nå, idag bestämde jag mig för att baka, tillslut, eftersom jag både var ledig från jobb OCH hade vilodag från träningen.
jag cyklade bort till MAXI och handlade det som behövdes, dvs. det vi inte hade hemma!
hela baket inkl. dekorering osv. tog ungefär 2 timmar! puha.
klumpig som jag är välte jag ut blå karamellfärg på vår stenskiva i köket, snacka om att jag blev lite svettig där alltså, det hade kunnat bli riktigt dyrt..
sen för att torka bort det ordentligt tog jag diskmedel, då blev där en stor jävla "fett"fläck istället.
haha, lagom skraj skrubbade jag med vanlig disktrasa och vatten, tillslut gick det bort! så lättande.

tog självklart lite bilder, ska dock försöka bättre imorgon när det är lite bättre ljus.
titta och njut på mina fina cupcakes ♥



ps, jag vet att mina muffins under inte blir muffins, alltså, att dom inte blir puffiga!
det lyckas jag aldrig med.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0