är du helt seg i kolan eller?

hade gärna velat lägga upp lite fler cupcake bilder, men min dator har tydligen en jävla lust att bråka!
dom senaste veckorna har den varit otroligt SEG när jag jobbat i photoshop, trots att jag för ett tag sedan lade över alla mina bilder på min fina externa hårddisk! så jag har inga bilder på datorn, har 100 GB ledigt på datorhårddisken så det är inte för att den är full precis :S fattar NOLL! och jag får snart raptus och köper ny, igen?
den är endast 3 år gammal. kul liksom..
men jag måste ju förfan kunna redigera en bild i photoshop utan att det tar en hel dag!
aja, nu till det positiva!

pappa släppte av mig på gymmet på vägen till jobb kl 07.30! rekordtidigt för mig att vara där!
trött var jag och höll på att somna mellan övningarna, haha.
vi tog med min cykel dit så jag cyklade hem sen :) för det var medvind. annars brukar jag cykla dit också om jag gymmar på dagen, men eftersom det var sån jäkla storm idag kände jag hellre att jag gick upp dom få timmarna tidigare och åkte med pappa!
idag var det först meningen att Sofie skulle komma hit och så skulle vi fota, men hon är sjuk! <3
istället kom Vivi hit och så körde vi in till stan och gick lite i affärer, faktiskt inte så många, och fikade :)
blev en toast och smoothie på hansa, gott! och trevligt hade vi!
hittade en fin jacka på H&M devided som jag istället ville ha i beige, så vi körde till mobilia för att kolla där och självklart har dom inte den i beige över huvud taget som jag trodde?! där finns tydligen två modeller som nästan ser exakt lika dana ut, förutom att den jag vill ha kan man dra åt längst nere, vilket jag tycker är bra! då får man lite extra form. snyggt! får väl helt enkelt vänta och se om den kommer in i beige..
hittade ett par snygga byxor, inga jeans för en gång skull! mamma, pappa och Theis tyckte det såg ut som arbetsbyxor typ, kul ! jag tyckte dom var snygga i alla fall!!!!!
köpte även nagellack och små Isadora mascaror för 10 kr/st. perfekta att ha med i necessären när man ska resa eller bara åka över en helg till Theis :)
en mycket trevlig dag med Vivi, kort och gott <3

ikväll har jag varit på spinning på friskis, härligt.
haha, pappa fick inte plats! jag fick sista platsen ;) så han gick upp och gymmade lite istället!

imorgon blir det ett 2 timmars pass på spinningcykeln här hemma.
på torsdag efter jobb åker jag till Theis <3 och jag har även vilodag då, ska bli väldigt skönt :)
äntligen ska vi ses igen efter nästan 2 veckor <3

Kommentarer
Postat av: Vivi

Arbetsbyxor?! Är de tossiga? De var hur jäkla snygga som helst, och satt bra på dig gjorde de också! Strunta i dem ;p

2011-02-09 @ 17:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0