den dagen jag inte blir kysst för att jag är jag, då slutar jag finnas!

Sådärja! Då en ny design ordnad! Om ni inte ser den, tryck på F5, så kommer den förhoppningsvis fram.
Jag har inte orkat pilla med den sådär jättemycket.. så den är inte så rolig egentligen, och headern knåpade jag ihop väldigt snabbt bara.. men jag har inte haft lust!
Men nu är den här i alla fall!
 
Som jag lovade skulle jag berätta hur jag hade det när jag var i Geneve den 17-23 november.
Det var otroligt roligt, bra träning och bra bana! Och bra väder framför allt :D Jag var nere hos en tjej som heter Jenny, en BMXare alltså. Jag lärde känna henne på UCI-lägert jag var på år 2007! Sedan dess har vi haft bra kontakt och träffats på tävlingar och så.
Nu äntligen kom vi till skott och bestämde en träningsvecka tillsammans :)

Jag har även fyllt år, 21 år! wow. Fick finfina presenter <3

Snart är det julafton, herregud vad tiden går fort! Jag har liksom fortfarande inte någon riktig julstämning.
Men idag köpte jag den sista julklappen, till min älskade morfar!
På fredag kommer älskligen hit och firar jul och nyår här, så han är här i 10 dagar :) underbart!! <3
Jag ska försöka uppdatera mer, jag lovar.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0