det spökar i min blogg

hur i h-lvete kan min bloggdesign ändra sig när jag inte ens har varit inne och pillat på den på flera veckor?
helt plötsligt låg menyn längst ner under bloggen, alltså under alla inlägg.
och den är inte centrerad längre utan ligger längst till vänter och väldigt högt upp!
sjukt konstigt :S
nu har jag dock ändrat lite och flyttat upp menyn igen men jag är inte så bra på det här med designer så det tar en jävla tid och är ett jävla meck och fixa allt.. ARH!!

imorgon förmiddag kommer Vivi hit. hon köper med sig frukostbullar, mmm gott!
sen måste hon köra vid halv 2 tiden för att hon ska jobba.
jag börjar jobba kl 16.50! och kl 21.00 kommer älsklingen hit :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0