ullared, give me

längtar verkligen till när jag, mamma och Sofie ska till Ullared! det blir den 26 oktober. kommer inte ihåg om jag har skrivit det innan? men åh vad jag älskar ullared, men vem gör inte det?
vi spenderar alltid en heldag där. åker hemifrån vid 9 tiden, framme vid 11 och åker därifrån vid 8-9 tiden! underbart. och då hinner vi oftast bara gå inne på gekås och inte i butikerna runt omkring.
fast förra gången gick vi i dom andra butikerna först.



längtar längtar längtar!

imorgon bär det av till Theis igen. anledningen till att jag ska åka denna helgen också är för att jag är ledig och det egentligen är "min helg" att vara hos honom. men eftersom det var DM förra helgen åkte jag dit för att peppa :) åkte ju inte dit förräns lördagkväll efter jobb.
jag kommer hem redan på söndagkväll igen eftersom jag ska jobba på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0