önskar att allt vore lättare..

för varje gång jag och Theis är ifrån varandra saknar jag honom mer och mer.
det känns jobbigt. jag önskar att allt var lätt och vi kunde flytta ihop, bara sådär ni vet.
men om jag ska flytta till danmark måste jag ju först ha jobb där innan jag kan flytta dit, och det har jag inte fått.
efter studenten sökte jag en hel del jobb där faktiskt. sen måste ju såklart han också ha jobb vilket han inte har nu eftersom han tyvärr inte kunde vara kvar där han gick som lärling, när han blev utlärd.
så han söker jobb för fullt. och samma sak om han flyttar hit, då ska han ha jobb här, och jag nog en annat jobb där jag har fler timmar i veckan.
och sen utöver det måste vi ju hitta en lägenhet också som inte verkar vara det lättaste!
och helst ska allt detta tajma varandra. så att vi till exempel får en lägenhet och båda jobb samtidigt.
men hur fan ska det gå till? det känns omöjligt och så lång borta :(
vet ju knappt vad jag vill med mitt liv längre.
men det känns som det är dags att börja ta tag i det snart.. eller?


jag älskar dig min fina Theis! <3

Kommentarer
Postat av: Vivi

Det är svårt detdär :( Förstår vad du menar. Man vill få allting att klaffa, men bara en av de tre sakerna är svåra att få ihop(jobb+jobb+lght). :( Det är väl tålamod som gäller, men när man inte har det och inte vill ha det heller är det inte lätt. Man vet vad man vill men omständigheterna gör det svårt.. Så tråkigt :( <3

2010-10-08 @ 11:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0