helgens lugna planer

det kommer bli en tråkig och ensam helg för min del.
Theis kommer inte hit pga. att han ska tävla på söndag :( saknar han jättemycket!!
mamma och pappa åker till stockholm imorgon och kommer hem söndagnatt tror jag.
så jaa, det blir ganska tomt här hemma. men jag har Zingo såklart <3
imorgon ska äta räkor till middag, jag älskar räkor! och jag passar på eftersom Theis inte tycker om det och mamma och pappa vill nästa aldrig äta det eftersom dom tycker det är jobbigt att skala. ja vem tycker inte det?! men man kan inte vara utan räkor.
sen är det idol på TV klockan 20.00 och kl 21.00 börjar både Fun with Dick and Jane och Pirates of the caribbean, vet inte riktigt vilken av dom jag ska se. någon som vill komma hit och umgås?

på lördag jobbar jag till 17.00! jag är alltid jättetrött efter att ha stått i fisken på lördagar så jag lär inte orka hitta på något. på kvällen går United 93 på TV, det är den om 11 september (det är ju det på lördag också, alltså 9 år sedan terrorattacken mot World Trade Center).
på söndag jobbar jag till 13.00 vilket är riktigt skönt. vid 16-tiden ska jag till Sofie på "hennes" salong och så ska hon fixa mitt hår. vet inte riktigt hur jag vill färga det denna gången, något kul förslag?
sen ska jag höra om vi ska äta middag tillsammans eftersom vi ska träna på banan på kvällen!
Mamma Mia går även på TV:n på kvällen så den får man väl se!



en bild från när jag, älsklingen, Christian och Oliver tränade
på Sorös bana i helgen! den hör alltså inte alls ihop med inlägget i övrigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0