halshelvete

ont ont ont i halsen :/ usch!
har kännt mig krasslig hela dagen, så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt.
tog på mig ett par mjukisbyxor och bara pillade med min iphone liksom :)
typ en timme efter att mamma kommit hem från jobbet körde vi till media markt, sedan netonnet.
jag köpte ett invisible shield till min iphone! väldigt nöjd änsålänge. vill ju hålla den ifrån repor och dylikt så länge som möjligt! ;D
sedan unnade jag mig själv lite ben&jerry glass framför idol som började idag. så himla gott det är!

imorgon vid halv 10 på förmiddagen ska jag till Vivi :) vi ska väl bara snacka skit antar jag, vilket alltid är trevligt.
måste vara hemma vid halv 12 för då ska mamma ha bilen till jobbet.

blir nog ingen träning imorgon heller pga. min dumma hals!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0