from paris with love

ær i Sorø hos ælsklingen :) han hæmtade mig inne i Køpenhamn idag, før han skulle ændå in till en musikbutik dær och køpa lite trumsaker. så det var riktigt skønt att bara ta tåget i 30 min istællet før 1 ½ timme!

1 timme efter att han har hæmtat mig får jag ett sms om att min IPHONE 4 kan hæmtas, så typiskt. men jag hade det på kænn att det skulle bli så, att jag åkt ivæg och så kom den.
så var det med den telefonen jag har nu också! fast då skulle jag vara borta i 1 vecka, nu ska jag ju bara vara borta tills på måndag! :)

kørde in om banan i Køpenhamn påvæg hem. dær var några Normænn som trænade infør helgens tævling dær. vi ska in dær på søndag och titta! det blir nice.

nær vi kom bytade vi till bmxklæder och så kom Oliver hit. så vi packade bilen och kørde till Kalundborg dær dom ska køra DM (danmarks mæsterskapen) om 3 veckor. vi ska nog dit imorgon också :)

nu ær Oliver hær igen och vi ska nog snart gå ner och køpa godis och sedan titta på film, blue ray dessutom ;) det blir From paris with love. den nya med John Travolta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0