dumma jävla skitjeans

ska alldeles strax gå ut med Zingo!
väntar sedan bara på att mamma ska komma hem så hon kan köra mig till Sofie :)
Sofie påstår att vi jag ska försöka åka rullor till OBS idag.. hon bor i Åkarp! så det blir ju från Åkarp till Arlöv. men jag undrar om min svanskota klarar det? jag är ju fortfarande ganska öm.

har precis skrivit lite med Vivi över facebook. vi har bestämt att vi ska träffas lite över en frukost imorgon :) det blir säkert lika trevligt som alltid. och redan klockan halv 10 på morgonen, tidigt!

FAAAAN!
skulle precis ta på mig mina favoritjeans och då märker jag att hela sömmen ovanför fickan har släppt, så där är ett stort hål !!!!! fan, kan någon sy det till mig? :/
varför är det alltid ens bästa plagg som ska gå sönder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0