borta bra men hemma bäst

har varit hemma hos älsklingen i DK sedan i lördagskväll. nu ikväll kom jag hem igen!
det är alltid skönt att komma hem även om jag gärna hade stannat hos Theis!
ska åka till honom igen till helgen, antingen på torsdag efter jobb eller fredag.. får se vilken dag det blir!
men ska i alla fall jobba imorgon och på torsdag.
hoppas på att älskligen följer med mig hem sen på söndag :) <3

i söndags kördes Danska Mästerskapen i Kalundborg, Danmark.
Theis slutade totalt på en 3:e plats vilken han är nöjd med, det ska han vara också!
ett stort grattis till honom.
jag stod tyvärr bara sidan om banan och filmade och hejade :( får inte köra DM pga att jag är svensk, logiskt nog!
kallt var det att bara stå still hela tiden. brrrr vad jag var frusen när vi kom hem till Theis igen. det blev en lång varm dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0