toppendag på inne på Gekås i Ullared

jag, mamma och Sofie hade en superbra dag i Ullared igår :)
vi gick upp strax efter 7 och åt frukost. sedan gick jag och mamma iväg och duschade och fixade oss och sen plattade Sofie våra hår och så :)
vid 9 tiden körde vi bort till Gekås. det var riktigt kallt utomhus! -7 grader klockan NIO! helt sjuuukt kallt. och jag hade bara min skinnjacka eftersom jag inte tänkte att vi skulle vara ute? ;) haha. det var vi ju typ heller inte men när vi väl var det var det svinkallt.

aja väl inne på Gekås var vi såklart glada, äntligen var vi där :)
det blev väldigt mycket shoppande för allihopa.. och mitt blev dyrare än någon annan gång! uuuups..
aja, det blev en del julklappar och massa andra bra saker. det var absolut värt det och jag är NÖJD! :)
tråkigt att det förmodligen dröjer lång tid innan man kommer dit igen :/
aja nog om det :)

imorse ringde klockan 7. snoozade till halv 8, skönt. klockan halv 9 skulle jag vara på jobb och ha ett litet möte eller samtal med en utvecklingskonsult. hur man trivs och vad man tycker är positivt och negativt med arbetsplatsen osv.. det gick bra. sen cyklade jag hem igen typ 25 min efter, kul!
har sovit lite till nu när jag varit hemma och har myst med Zingo, min lilla bebis :) <3
ska jobba kl 14.45 och sen ikväll hämtar pappa mig och så ska vi iväg och gymma! för IDAG går min vinterträning igång.. fast det blir ganska lugnt denna veckan så man inte kör igång för hårt för jag kan heller inte träna i helgen, pga att vi ska bygga bana i Köge.
men på måndag börjar det riktiga allvaret. hård vinterträning och jag känner mig taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0