pics

det blev en härlig 3 km's runda i skogen med Vivi. Zingo var trött efter 1,5 km sen gick han bara hack i häl på oss! haha.
väldigt fint väder var det och vackra färger.

Vivi lämnade av mig här hemma kl 17 och vi ska höras av om att vi kanske ska ses lite på onsdag innan jag ska jobba. äta glass på Lilla glassfabriken kanske ;) mums

vid tjugo i 6 åkte jag och pappa upp till banan till nybörjarträningen.
där var hur många ungar som helst idag, 36 eller 37 st! och där var någon som tyvärr inte fick cykel för att dom var slut :( men vi kan ju inte ha hur många cykar som helst..


lite fler bilder redigerade från DK:







 

det var dom det! :)

imorgon kommer Sofie hit :) hon ska nog bl.a färga om mitt rosa parti i håret, det är väldigt blekt och fult.
så det ska bli kul. får se om jag ska till träningen på imorgonkväll också. får se hur det går med svanskotan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0