nördiga som vi är..

ja, nu ska ni allt få höra!
jag, mamma och Sofie ska ju till Ullared tisdagen den 26 oktober, längtar TOKmycket!
OCH, nu planerar vi att hyra en stuga på campingen där uppe och åka upp på måndagkväll.
då slipper vi ju gå upp så himla tidigt för att åka iväg. för vi måste vara där tidigare än vi brukar (sist var vi där kl 11), dom har ju byggt ut och så. hur ska tiden då räcka till när det är snävt redan?
nåja, hoppas i alla fall på en stuga :) mamma skulle kolla upp det nu ikväll.

har spenderar mestadels av dagen med min fina vän Sofie! underbart.
det började med att vi gick till maxi och köpte lite godis, FY!!! sen hem och så färgade hon mitt rosa/lila parti i håret. det behövde fyllas i.

sedan körde vi hem till Sofie för att lämna hennes cykel hon tog sig hit på. sen åkte hon med hem och åt och så upp till bmxbanan! hon tränade dock inte, men jag gjorde :) härligt.
fint väder var det, hårt och jobbigt var det! jag som har paus, haha.. man kan inte hålla sig borta.
fick hoppat lite nytt också, Kuuuuul ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0