hejdå helgen?

happ.. det var den helgen det! :/
Theis kom ju i torsdags och vi hade en ledig dag tillsammans i fredags.
sedan jobbade jag igår och idag. slutade 17 igår och 13 idag.
har haft en fin helg med honom men önskar att jag var ledig varje helg så jag hade kunnat spendera varenda minut med honom <3

såg The last song idag. älsklingen har ju inte sett den innan! jag bölade halva filmen som vanligt och älsklingen sa att han också hade en stor klump i halsen. och jag har fortfarande huvudvärk efter all gråt.. haha!
den är ju sååå fin!

jag har jobbat 5 dagar denna veckan, wow.
nu är jag ledig imorgon och tisdag, sedan jobbar jag onsdag och torsdag bara.
fick precis ett sms från Sofie som frågade om vi ska ses på tisdag. hon är ju ledig varje tisdag!
så självfallet ska vi det :) får se vad som hittas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0