hallelujah

efter att jag skrivit förra inlägget skrev Vivi till mig på msn. vi skrev lite fram och tillbaka och kom fram till att imorgon blir det fredagsmys! vi (jag, Vivi och Jonas) ska på bio och se The social network. blir säker supertrevligt.
jag jobbar till 20.00 imorgon så jag ska bara skynda mig hem och så hämtar dom mig här :)

men i alla fall, när vi väl bestämt att gå på bio osv. så gick jag ner och lagade mig lite mannagrynsgröt och tog sedan med kameran ut på en promenad med min älskade Zingo.
vi var ute i 1,5 timme. inte allt för kallt faktiskt :) ganska skönt.

när jag kom hem var klockan ca halv 5 och så kom pappa även hem från jobb. han lagade mat och sen bytade vi om och körde upp till bmxbanan och tränade. lite i 7 började det pissregna, så det blev en tidigare paus.. sedan var jag helt plötsligt inte alls sugen på att cykla mer.. så jag körde några rundor sen när det inte regnade så mycket, men det blev bara lite sådär halvdant!
sen i slutet började det spöregna igen så då avbröt vi!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Ser verkligen fram emot ikväll! :) Vi borde ladda med godis från.. ICA MAXI! (; <3

2010-10-22 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0