connie talbot

herregud, Connie Talbot! hon har en röst av guld alltså.
jag såg några videor på youtube med henne för ett par år sedan, när hon var ca 6 år, då var hon även med i British got talent, och om jag inte minns helt fel kom hon till final, men vann inte! men 2a när man är 6 år?
som sagt, redan då var hon fantastiskt.
nu satt jag här, och i brist på något att göra sökte jag på hennes namn på youtube, och där kommer upp nya videor.
hon har verkligen utvecklats ännu mer. skulle tippa att hon är 8 år på denna videon, och gud så bra!
jag får gåshud.
om ni inte vill titta, så tvingar jag er att titta i alla fall från 2.25, heeeeelt sjukt är det ju. så så så fint :)





här har vi även en video med henne som jag sett många gånger, från när hon var 6 eller 7 år!


Kommentarer
Postat av: sofie

gåshud säger jag bara, sjukt!!

2010-10-07 @ 23:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0