yes, det låg i utkast!!

har slipat lite till på spacklet idag. tror faktiskt inte att det behövs spacklas igen, skönt!
ska bara köpa väggfärg också innan jag kan komma igång och måla.

idag har jag jobbat! kändes drygt eftersom jag varit ledig ända sedan i torsdags. då känns det alltid jobbigt att veta att man har ett par timmar där framför sig. men, välkommen till verkligheten liksom!
dagen på jobb gick bra trots allt. det var ganska spännande att cykla dit och hem. cykelbanan var ju inte skottad direkt..

har haft en sjuk huvudvärk hela kvällen, känner hur det drar från nacken och det bara dunkar!
jag borde definitivt gå och lägga mig! och det ska jag faktiskt göra nu när jag uppdaterat här.

(30 min senare)
satt vid pappas bärbara dator i soffan där nere.. den är lite kajko och helt plötsligt tappar den internetförbindelsen.. och bloggsidan stängdes ner! helvete tänkte jag och orkade inte göra ett nytt försök och skriva om allt. sket i det oh stängde av istället! gick och borstade tänderna, tvättade av sminket och nu ligger jag här, i min inte så varma säng!
jag kom på att inlägget kanske hade sparats i utkast, och oooohyes ;) vilken lättnad!

imoooorgon kommer min älskling!! äntligen.
kl 18 ska vi vara hos mina kusiner och fira dom. trevligt!
på lördag jobbar jag 06.00 - 12.00! blir jobbigt att gå och lägga sig så tidigt imorgon när älsklingen är här men det ska nog gå bra. följer nämligen med honom på söndag och stannar till onsdsg, jippie!!! :D

nej, nu ska jag försöks sova! skönt att få vila huvudet och slappna av i nacken!

godnatt och dröm sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0